Jippi!

Jaa, här sitter man, efter mindre än 3 timmars sömn och är taggad till tusen inför jobb :/
Okej, inte taggad kanske, men dock uppe i tid och klar vaken.. Iaf för tillfället, det lär ju ändra sej runt 10 tiden när jag kommer gå runder som en zombie :/
Men jag ska sola efter jobb idag, och det är jag taggad till tusen inför :D


Jag måste verkligen ta och införskaffa mej en bok som handlar om att tolka drömmar, vissa drömmar vill man bara veta vad dem betyder :P
Denna drömmen jag hade inatt va nästan att gå igenom hela helgen på nytt, fast ändå annorlunda?


Ne, nu ska jag få av mej morgonrocken och på med riktiga kläder..
Then I'm off to wöööööörk i 9 timmar..
POSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0