Annandag jul !

Ja, nu är julen över :) Firade julen hos min moster, rätt trevligt, sen stack jag in till stan på 20 års fest :)
Det va inte så livat, men jag träffade iaf Robin och Robin :) Det va ju längesen sist :(

Idag blir det ju Utgång med KittieLicious :D Vet inte riktigt vart vi ska, men det kommer iaf bli roligt :)
För vi har ju alltid roligt när vi är ute och festar :D Sen imorrn kanske man ska till väla, mellandasrean ju :P Hitta nåt fint till Kit eftersom att jag fick en klockren present av henne, En Svart Fotboll med en Dödskalle på :D

Nu är det bara Nyårsafton man väntar in, sen är det ett nytt år och då blir man 20 :D GÖTT !
Men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra på Nyår :/ Om jag ska fira den med Kit, eller om jag ska till Trollhättan eller om jag bara ska stanna hemma :/ Guuuuud, vad allt ska va jobbigt nu :/ Mindre än en vecka kvar ju :/


Ångesten och deprissionen är så gott som borta för tillfället, rätt skönt, men nu är det annat som ligger och trycker.. Tankarna om dej, om vad du vill och vad du känner? Du säger att du bara vill vara min vän, men då blir man väll inte så svartsjuk som du blev eller alltid kommer dit där jag är när jag e ute? Är helt förvirrad, vet inte vad jag ska säga eller göra, vill inte förstöra den vänskapen vi har ju.. Men jag vet oxå att jag skulle kunna göra allt för dej, för att bara få dej att förstå vad jag känner, och att det hade kunnat funka mellan oss.. Att du inte förstår det? Eller det kanske du gör, men visar inte det för att du är rädd? Rädd för förhållande, rädd för att bli sårad, eller rädd för att förstöra nåt? All denna undran håller på att ta knäcken på mej, jag blir bara knäpp och jag tänker mer på det, och VARJE gång jag bestämmer mej för att lägga dej på hyllan, att jag ska ge upp och gå vidare, DÅ dyker du upp, lixom från ingenstans och bara står där framför mej, precis som att det är nåt jävla tecken på att jag inte ska släppa dej, och då blir det bara så svårt, för mitt hopp börjar om på nytt och blir bara större :(
I really have faith in us, and i just hope that you'll see that some day, and start having it too !

image17
       

"I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open
and I Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open !"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0