Bättringsvägen Visst ? ^^

Jaa, då har man legat i 39 graders feber och mega förkyld i 3 dagar, inte alls kul..
Men man är på Bättringsvägen nu, ingen feber längre, så imorrn ska jag jobba :)
Inte alls kul att gå hemma och glo :( Plus att jag älskar ju mitt jobb ;)

Just nu är allt så himla tråkigt, bara jobba hela tiden typ.. Fast det e klart, börjar ju närma sej jul, även om jag inte är så förtjust i den så är den ändå mysig med alla ljus och tomtar och sånt :) Och massa snö får man hoppas på :)
Och sen är det ju så mysigt med alla julbord och sånt nu ju :) På Hasses lada tillexempel, där jag jobbar som servitris på helgerna :) Ska jobba både fredag och lördag :) Det är nog det ända som förgyllar mina helger just nu, för det är såå roligt och man träffar sjukt trevligt folk :) Fast överallt finns det ju även drägg tyvärr :/
Så ska ni till Hasses lada i helgen så kolla efter mej ;) Hahaha..

Förövrigt har jag nog inte så mycket att tillägga, mer än att mitt liv börjar gå uppåt igen :)
Min livsglädje börjar komma tillbax och jag känner mej verkligen glad igen :)
Även om jag kan få mina deprissioner, men vafan, dem går ju över :)
Men just nu, jaa, livet ser helt underbart ut :) Jag lever mitt liv utan att va beroende av någon annan, fett skönt är det måste jag säga :) Men det kommer väll nån dag då jag kommer tycka att det e fett skönt att ha nån vid min sida igen :) Men som sagt, jag tar varje dag som den kommer :)


Jaa, sen finns det ju då folk som snokar som fan, som inte har med mitt liv att göra alls !
GET OVER IT GOT DAMNIT ! Get you own fucking life to mess with and stop messing with mine !
Bara för att ni tydligen är avundsjuka över nåt som jag tydligen har men inte ni ! Men för helvete, har ni inget bättre för er än att snoka i mitt liv så skaffa er en fucking Hobby för fan ! Ni kommer aldrig hitta det ni söker här ändå !
Plus att mitt liv är inte så intressant, så varför ni änns lägger ner er enegi på det fattar jag inte
!

"It's not knowing that your friends have your back..
It's knowing that you have your friends back.."

Kommentarer
Postat av: olga

ÄEEEEEEY MISS FATTY FATTY!

2007-12-08 @ 16:31:23
URL: http://twinklestaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0