Ingen lugn stund !

Shiiiiit vad man jobbar röven av sig nu ! Har inte haft en ledig dag på hela veckan :/
Jobbat mellan 05.42 - 14.36 hela veckan, Lördagen jobbade jag på Hasses lada och serverade hela kvällen,
och idag (söndag) ska jag jobba på mitt vanliga jobb mellan 14.30 - 23.00..
Nog att min kropp kommer att va heeeeeelt slutkört, men vafan, gött när lönen kommer ;)

Igår på Hasses lada hade jag skit kul :) Många söta killar och många roliga sådana ;)
Haha, dåliga raggnings repliker fick man höra oxå :P Maha :D
Men man fick sej några bra skratt åt det iaf :P
"Jag tycker att du och jag ska ha efterfest hemma hos dej" och "Jag tycker att jag ska få flytta in hos dej"
Jasså, det tycker ni ? :P
Hahahahaha, söta dem va :P Jag skrattade åt det hela kvällen :P
Åååh, jag blev nästan kär i världens sötaste kille oxå :D Mega söt va han :)

Jobba eftermiddag nästa vecka, såååå fett skönt att kunna sova ut iaf :)
Plus att jag har inget bättre för mej om dagarna ändå :P
Och så är de ju bättre betalt :D:D
Mega glad jag kommer att vara när min lön kommer :P Haha..
I'm gonna be fucking rich :D:D:D:D


Asså, mitt liv går i svart och vitt just nu, finns inga färger alls..
Jag klarar inte av andras bekymmer och problem just nu..
Jag har nog att ta itu med mitt eget liv, så bara ge er lixom !

image15


I look around me
But all I seem to see
It's people going nowhere
Expecting sympathy
It's like we're going through the motions of a scripted destiny
Tell me where's our inspiration
If life won't wait

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0