Julhelg Delux !

Jaa, då var det helgen innan jul och denna dagen kommer att bli grym ;D
Nu om en lite stund ska man ju till sin
GamlaMormor och fira henne för hon fyller 85 år idag :) Grattis på dej lixom :D
Efter att man har varit där och käkat smörgåstårta ska man vidare till KittieLicious på Julfest :D Mega roligt kommer det att bli, för jag och KittieLicious är ju bäst på fest ;D



Förövrigt har det inte hänt så mycket sen jag skrev sist, allt jag skrev ligger kvar i kroppen, men det känns lite bättre iaf :) Och denna kvällen kan inget förstöra, inte änns min ångest :D:D Så jävla gött :D


Du säger till mig att du ska förändras, att du lovar mej det.. Att du gör det för min skull..
Men du ska inte göra det för min skull, eller nån annans heller för den delen, du ska bara göra det för din egn skull, för att du själv ska komma på fötter och må bra.. Tänk inte på mej eller dem andra, tänk bara på dej själv i detta läget! Det är det bästa du kan göra! Du är min vän och jag bryr mej om dej, men jag kan inte hjälpa dej mer, nu är det upp till dej själv att klara det!



"Vad jag tror, så varje gång du går ut igenom dörren tror jag faktiskt att du tittar upp mot himlen, inte så mycket att titta på, bara ifall det är fint väder. Men en dag kommer den du miste och tyckte väldigt mycket om att flyga där uppe och titta ner på dej med du ser inte att den personen gör det. Därför är det väldigt viktigt att ta hand om alla som bryr sej om dej på ett kärleksfullt sätt. Livet är kortare än man tror. Jag finns alltid för dej. Jag gör så gott jag kan och kämpat på."
Ett litet kärleksfullt, filosofiskt sms jag fick av min kära vän Emil Fritz !
Du betyder vännen, det vet du :)

Kommentarer
Postat av: Daniel Borg

Tack för en trevlig fest :)

2007-12-25 @ 09:09:53
URL: http://www.dabo78.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0