Keep holding on ?

Asså, jag måste fan börja skärpa mej med att skriva blogg nu :P Detta börjar ju snart gå ut för :P
Men nu ska det bli ändring på det :P För nu har jag KittieLicious som skriver med mej :P Tackar vi för :) Bugar, bockar, niger och säger tack :P

Jaha, var ska jag börja nu då ? Jag kan ju börja med att berätta att jag har en ny tatuering :D En tribal på ryggen, fin fin :P Ska göra en till tatuering i svanken den 28 dec :P Sen kan jag berätta att piercingen i tungan känns skit bra nu, den är läkt och allt, bästa jag har gjort i hela mitt liv ;D Botsätt från alla tatueringarna :P Har ju 7 st nu ;D

Jag och KittieLicious har lika roligt tillsammans fortfarande :D Vi är Dreamteam nr 1 Delux :P I helgen tillexempel, då hade vi Roadtrip till Småland, båda va uttråkade och helt på G för att festa :) Så vi hade ett flipptillstånd i bilen i över 2 timmar :P Väl framme i Småland, satt vi och väntade på alla andra, sen gjorde vi vid oss och gick till Restaurang Diligensen för att äta julbord :) Inte så gott tyckte jag, det va ju BARA 5:e gången jag käkade julmat på en månad lixom :/ Efter det gick vi till stugan och mellanfestade, sen bar det av till Saloonen :) Stötte på 2 killar som va GANSKA JÄTTE jobbiga för min smak, men men.. Shit happens :P sen kom vi tillbax till stugan, och blev INTE av med dem 2 killarna, sen skulle dem gå till sin stuga och lägga av sina jackor, då passade jag, Kit och Jennie på att lägga oss i sängarna och lossas sova, och dem dumma idioterna går in i stuagn ändå, NORMALT ELLER HUR? :/ Men sen gick dem som tur va :P Haha.. Dagen efter, mega ångest för att man skulle hem, men vafan, man ska ju tillbax till sommaren igen :)

För övrigt så bor jag hemma hos KittieLicious denna veckan för att vi åker till jobb tillsammans :)
Börjar sammtidigt och slutar nästan sammtidigt med :) Plus att jag trivs att leka med Kit ju ;D
Jag och Kit ska flytta ihopa har vi kommit på :D Mega bra idé visst :D Allt kommer gå skit bra ju :P
Eftersom att vi är exakt likadana och vet vad den andra tänker ungefär så kommer det nog inte vara några problem alls :P Eller, vi får ju hoppas på det iaf :)



Vad gör man om man har valt att gå en väg, men där finns en person som vill att man ska gå en annan, en person som inte ger upp, en person som får en att må bra, samtidigt som den får en att må dåligt? Man går den vägen man själv har valt va ? För man vill ju inte må dåligt längre, inte över samma person fler gånger ? 
Man har ju lixom redan gått vidare, och inte vänt tillbax.. Man har lixom inte änns vänt sej om, inte änns lite bara för att kolla om man gjorde rätt.. För det känns ju rätt ! Och sen har man ju andra problem, problem som gör så ont, att det riktigt skär i en.. All denna kärlek, en massa trams som man inte kan va utan, man kan lixom inte undvika det.. Att man aldrig lär sej med åren att det inte kommer att bli lättare, tvärt om, det bli nog bara svårare.. För man bryr sej mer om det, lägger ner tid på det, och engagerar sej i att hålla det vid liv ! Man håller fast vid en person man tycker om, även om det inte är värt det, för man vet att den inte känner samma.. Det gör ju allt bara mycket svårare.. När man va yngre brydde man sej inte, man tog nån, det funkade inte, då tog man nästa, utan att känns nån sorg, ångest eller medlidande för den andra personen.. Men nu, nu känner man sej underlägsen, man känner ångest och sorg över kärleken som aldrig kom, kärleken som försvann eller kärleken som man har ! Man kan inte låta bli att bli beroende, det är ju ett nödvändigt ont !
Jag känner sorg över kärleken jag gav, men aldrig gick tillbax! Jag känner ångest över alla tankar jag har, men inte blir av med ! Jag känner mej underlägsen dej !

You are the one that makes my heart go slower and faster at the same time !



Nog om allt detta strunt om kärlek, även om det är sant !
Nu ska vi vara glada, för det är ju julfest på lördag hemma hos KittieLicious :D
Innan det ska man bara jobba och se glad ut :D


I dont wanna feel like my heart is breaking,
I dont wanna see that my life is burning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0