Miss Brightside !

AKIS FÖDELSEDAG IDAG :D Grattis Älskling ! ,v)

Jobbat 8 timmar idag, sen direkt hem till Aki som bjöd på mat och dryck :P Gott som fan va de, Aki är typ värsta mäster-kocken :P Haha, näst bäst efter mej :D Träffade Nicklääz och Mattiääz oxå :D Längesen ju ..
Ska antagligen leka med Nicklääz på lördag :D Wohoo :D

Imorrn ska man ju tatuera sej igen :D Gött som fan, kan det bli bättre en fredag när man slutar tjugo över 12 lixom :P Skulle inte tro det :) Sen på kvällen ska man nog glo på film med Glenn och KittieLicious :D
Saw 4 blir det nog :P

För övrigt har det inte hänt så mycket, allt är fortfarande lika tråkigt :(
Jag väntar ju fortfarande på dej, att du ska öppna upp dina ögon, vilket jag tror att du aldrig kommer att göra.. Så snart kan jag lika bra skita i det!

Jag älskar min KittieLicious, Hon är min bästa vän, min syster, jaa, min Själsfrände !
Utan dej vore jag inget i dagens läge, tack för att du finns.. Hoppar du, Hoppar jag..
Utan Kit, Ingen Zarah !

image19


I never thought i could ever feel like this again, but i do..
I looked at you, but you looked away !
I smiled at you, but you looked away !
Then one day, you stod right infront of me..
I remember the feeling, that good feeling with butterflies in my stomach !
But now it won't go away ! I've tried everything !
You really made me feel inferior, even though I said I would never do that again !
My faith in us is starting to fade away, like it was never there !
All though, you are the one that makes my heart go slower and faster at the same time !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0