Ms. Brightside !

Har väll egentligen inte så mycket att skriva ..

Dagarna bara kommer och går, utan att medföra nåt speciellt ..
Jag är så trött på att allt är detsamma hela tiden , inget nytt händer !
Ångesten och deprissionen ligger och trycker i ryggmärgen igen, väntar bara på ett utbrott..
Ska man verkligen orka leva såhär alltid, ska man verkligen bli van att må så ? Precis som att det skulle vara normalt ?
Ta inte detta på fel sätt nu, jag älskar egentligen mitt liv, men ångesten är inte rolig att hanskas med, och när den kommer jag kan ju bara säga Hejdå Världen i några dagar och stänga in mej på mitt rum ! Man pratar ju aldrig med någon om det, så man får ju ta och skriva av sej istället.. Känns dock bättre på nåt sätt, ingen som kan fråga "Hur, Varför ", för jag vet ju inte varför ?
Hade det kanske vatt lättare om jag hade vetat varför ? Hade jag kunnat få det att försvinna då ? Eller är det typ som en kronisk sjukdom som jag ska behöva dras med hela livet ?
Alla dessa frågor, frågor som INGEN kan ge svar på.. 

Nu tänker folk "Ångest-blogg Delux", men nej, det är det inte..
Men ibland måste man ju skriva av sej, för att kunna andas igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0