One breath, one life, one blood !

Jaha, då va man och tatuerade sej i svanken igår, och jag måste bara skriva detta i stora bokstäver DET GJORDE SÅ JÄVLA MEGA ONT !! Aldrig varit med om nåt värre, men vafan, det går över :D och det blev snyggt :D Och det bästa av allt, jag tror inte att där finns nån annan som har det så som jag har det :D Så jävla gött :D
Sen tatuerade både Mamma och Pappa sej igår med :) Mycket fint och vår tatuerare hade mycket att göra :)
Nu har jag ju då
8 st tatueringar, men bara lugna, det kommer fler snart ;) Har ju mina projekt ;D

image21


Känns som att jag bölrjar bli sjuk igen, eller mega förkyld är jag igen iaf :( Inte alls kul :(
Och nu när det snart är nyår och allt :(
Vet dock inte vad jag ska göra på nyår, men ändå, man behöver ju inte va sjuk? :/
Kanske blir att man drar till Musen med Kit och Glenn :) Får allt se, tar ju dagarna som dem kommer..
Men det är ju det ända som är aktuellt just nu, så dyker det inte upp nåt annat så blir det nog så..


För övrigt så saknar jag någon att hålla om, tycka om, och som tycker om mej tillbax..
Känns helt omöjligt just nu, men men..
Life goes on Fuckface !

Har inte så mycket mer att skriva mer än att jag ska ut och röka och titta på film :)


They told me to have faith ! But what if my faith is starting to fade away ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0