This is heaven !

Jaa, då va det söndag igen, och hela kroppen är helt död :P
Jobbade på Hasses lada i fredags och igår, mega roligt va det såklart :D Fast det känns lite sorligt för att igår va min sista dag att servera där detta året, men förhoppningsvis kommer jag va där nästa år igen :)
Så idag ska jag bara kolla på One tree hill och dega :D KitCat kommer ju hit sen oxå :D
Då kanske vi ska köra till Richard och hälsa på, för den knäppisen ringde ju och väckte mej kl 4 imorse :P
Han är ju bara så söt :)
I know i'm inlove :/

Jaha, hänt annars i veckan ? Hmm, Typ ingenting, va ju sjuk måndag till onsdag, jobbade i torsdags till lördag..
Jaa, folk tror nog snart att jag e arbetsnarkoman, men det är jag inte, jag bara gillar mina jobb :P
Jag älskar serveringen på Hasses lada för att man träffar så mycket nytt och trevligt folk varje helg :)
Jag gillar Findus för att alla där är så trevliga och jobbet är soft :P Vad mer kan man begära lixom? :P


Förövrigt är det ju 2:a Advent idag, bara 2 veckor och 1 dag kvar till Julafton ;D Massa julmat, fast inte för att jag kommer att tycka att det är så gott, för när Julafton kommer har jag redan käkat julmat 5 helger i rad så :P
Men sen är det ju släkten och sånt med som e mysigt :) Senare på kvällen blir det ju
Utgång med KitCat ;D Massa roligt ska det bli :D
Jag hoppas bara att dagarna går fort till nyår, så att man kan lägga detta året bakom sej och komma på nåt nytt man ska göra med sitt liv :P inte för att detta året har gått exakt som jag har planerat, så nu har jag kommit på att till år 2008 ska jag INTE planera nåt, utan allt blir som det blir :P Haha

image16

"Jag älskar mitt svart/vita liv" ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0