Nån gång ska vara den första !

Jaa, då va de första gången som jag använder bloggen :P
Som sagt, nån gång ska alltid vara den första för allt :P


Just nu är allt bara så segt i mitt liv ! Det går typ nästan bara ut på att jobba !
Känns som att jag håller på att jobba ihjäl mej.. Inte alls bra tycker jag !
Men vafan, jag måste ju försörja mej nu när jag ska hitta lägenhet och sånt :)
Känns skönt som fan att man äntligen kan börja tänka så långt fram :)
Annars är jag ju då en människa som tar varje dag som kommer och inte planerar nåt i förväg,
men detta känns ju faktist rätt bra :)

Nu har jag absolut inget mer att skriva just nu :P


Someone once said; it's the good girls who keep diaries.
The bad girls never have the time.
Me.. I just wanna live a life I'm gonna remember.
Even if I don't write it down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0