Inte en dag förtidigt..

Haha jaa, det va ett tag sen man skrev här :P
Dagen innan min operation :P Och nu är det exakt 2 veckor sen jag opererade mej :P
Shit vad tiden går fort :P Jag har bara inte tänkt på eller orkat skriva här :P Men nu ska jag göra det xD


Operationen gick bra :) Hade dock ont som fan när jag vaknade och typ en vecka efter.. Men nu är det över iaf :) Nu har jag inte ont alls och nästan alla styg i munnen är borta :) Kan äta normalt igen oxå, känns bra som fan :)
Ångrar deffinitivt inte det och det va värt varenda krona :)



Livet rullar på oxå :) Jobbet går bra, kärleken går bra.. Jaa, allt är perfekt :)
Och min älskade Lina fyllde 20 igår, så på fredag är det Fest Fest Fest som gäller :D
Sen på lördag ska jag jobba i Båstad på Hasses Lada :) Kommer bli nice :)



Förövrigt har det inte hänt så mycket.. Bara att jag har fått tid till Halkan, den har jag den 19 Maj :)
Sen uppkörning ett litet tag därefter hoppas jag på :) Så nu börjar man känna att man verkligen börjar närma sej :D Känns hur gött som helst, så snart ska min lilla bil få börja rulla dagligen utan Övningskörnings-skylten :)
Vi får ju ta och Grattulera Anna "Sessan" Lewin som klarade sin Uppkörning igår och har nu mera Körkort, så ni får akta er från Vägarna i Småland ;D

Nee, nu ska jag in och duscha, sen ska jag göra mej klar till att åka till Jobbet :P

Ha de nice ;)

101 Dagar till Magaluf :D

"You make me breath, you make me feel, you make me high..
Don't you know I'm lost without you, how can I be without you..
Every day I think aout you, every night I dream about you..
You make my life complete..
Nothing matters, I do anything for you, just because I care..
I'm always on your side"

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, tack så mycket snäckan :)
Rullar snart ner till dig oxå en runda :D

2008-04-09 @ 16:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0