Fatima goes funny ^^

Nu ska jag vara såå sjukt oseriös för en gångs skull.. Som om jag brukar vara seriös lixom :P
Iaf.. Nu på jobb, i 2 dagar, har vi skrattat åt 2 grejor som egentligen inte är nåt att skratta åt.. Eller joo, lite är det nog.. Men iaf, det hör inte hit.. Poängen är den att Fatima, jag och Sandra har blivit klockrena :P
Det va iaf rolig när man va där..
Det började med att jag berättade för Fatima och Sandra att min Katt fyllde 20 igår.. Varav Fatima frågar:
-"Hon har aldrig rökat va"? :P
Efter ett litet tag, utan att tänka mej för vad Fatima precis hade sagt säger jag..
-"Ne, men asså, vi tror att hon kanske har Cancer" :P
Vilket fick Sandra till att gapa av skratt :P Inte så kul egentligen, men just då va det kul :P

Idag kom det en annan bra kommentar :P
Va hemma hos Fatima innan, hon skulle ha en film av mej.. Så gick vi igenom mina filmer lite.. Hittar en film som heter Eight Below.. Jag konstaterar då att den är bra och att jag tycker att Fatima borde se den..
Hon frågar lite hastigt vad den handlar om..
-"Jaa, den handlar om 8 hundar" svarar jag..
-"Men jag är ingen djurvän" sa Fatima då..
-"Nee, men det gör inget, för dem dör en efter en" svarade jag då..
Vilket fick Fatima till att skratta ganska så glatt :P

Jaja, ibland får man faktist ha lite roligt oxå :P

Nu ska jag sova.. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0