P.S. i love you..

Satt och kollade på P.S. i love you precis..
Sjukt bra film, verkligen.. Sitta och bölade som en annan jävla idiot..
Uppmärksamma då att jag typ ALDRIG bölar i filmer annars.. Men denna, jaa, jag satt och grät som en jävla bäbis..
Helt klart en av dem bästa "romantiska/sorliga" tjej-filmerna jag sett..
SE DEN FÖR FAN!!

Helt jävla sentimental nu.. Skit bra för mej, verkligen.. Helt off lixom..
Satt på jobb innan och beklagade mej för att jag hade en riktig skitdag..
Va på sjukt dåligt humör och hade typ mega ångest..
Jag sa till Fatima att det hade fan vatt skönt att bara sätta sej ner och gråta som ett barn.. Men jag kan ju inte riktigt göra det på jobb..
Så denna filmen va skitbra för mej just nu.. Fick gråta ut det jag behövde, och nu känns allt sjukt mycket bättre..
Tänk vad lite tårar kan ställa till med för underverk.. Även om det inte alltid är så kul :P
Men skönt som attans är det iaf när man väl får gråta :P

Haha, nu låter jag som en sån känslig jävla idiot till barnunge eller nåt..
Men hey, i like it, oh yes i do ;) Jippi.Ka-Yey ;)

Nee, men seriöst nu.. Jag har mina känsliga stunder jag med, precis som alla andra dödliga här i världen :P

Jaja, nu ska jag torka ögonen, röka en cigg och sova gott i min sköna säng :D


"never let the fear of striking out,
keep you from playing the game.."

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh jag vill också se den!

2008-08-27 @ 03:21:27
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: Hansson

haha jag lipade också som en 7åring, sjuka e att jag tänkte blogga om det igår. Silket sammanträffande eh :p sjukt bra rulle dock.

2008-08-27 @ 14:28:55
URL: http://lehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0