Dead Mary ^^

Jaa, det va ett tag sen jag uppdaterade, typ en vecka sen ^^

Iaf, i måndags va jag och tatuerade mej, Igen måste tilläggas ^^
Lägger upp en bild i slutet av detta inlägget :) Den blev nice :D
Sen i tisdags gjorde jag vid naglarna, har tyvärr ingen bild på det, men dem blev oxå nice :D Svarta och Blåa :D
Igår stack jag även hem till Glenn och chillade med film.. Vi skulle kolla på Dead Mary, men jag trodde den hette Bloody Mary, så vi laddade ner helt fel film ^^ Haha, Men nu har jag iaf Dead Mary, kollade även på Madagaskar 2, den va sådär..

Idag  har jag inte gjort då mycket, vatt inne på sjukhuset ett litet tag och hälsat på Tobbe, lämnade tillbax 2 filmer, och lånade en film av honom :)

Men nu ska jag kolla på Hancock :)

Tjingeling ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0