Fredag och jobb a la Ladan ^^

Jaa, ikväll blir det jobb i Ladan igen.. Plus imorrn och nästa helg.. Lite ångest faktist.. Men jag måste ju ha pengarna, ska ju till Norge på Nyår.. No matter what lixom, om jag så ska behöva låna pengar så ska jag lätt dit, ska fan inte fira nyår här nere igen, blir ju bara total Flopp av allt..

Va hos frissan igår, klippte av nästan 10 cm av håret och färgade det rött och svart såklart :D Jag tycker det blev lite för kort, men vafan, det växer ut fort igen :D
Va i Ullared i onsdags med, med mamma, mormor och moster, hittade typ ingenting, 3 par jeans och 2 långtröjor.. SVERIGE LIDER JU INTE AV FETMA IAF!! Alla kläder i storlek S och M va typ borta..
Usch och tvi för smala människor ^^ Hahaha

Nee, skämt o sido.. Nu ska jag dricka mitt kaffe som håller på att bli kallt, sen ska jag ge mej på att stryka dem förbannade jävla skjorterna igen.. Usch för skjortor..

Tjingeling ^^

Kommentarer
Postat av: Hansson

:(

2008-12-05 @ 14:37:44
URL: http://skanegrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0