Ny månad.. Jul-månad !

Jaa, då va det December nu.. Jul-månaden är kommen.. Snart är det ett nytt år, med nya krafter och ett nytt liv..
Jag ska försöka att ändra lite på min tillvaro år 2009.. Får se hur jag lyckas, men ska dock inte ha några nyårs löften.. För jag vet att jag inte kommer att kunna hålla dem ändå..

Sitter och kollar på "Jul med Sanna, Shirley och Sonja" nu, och känner mej LITE stolt, för programmet är ju inspelat på min tillfälliga arbetsplats Hasses Lada i Båstad ^^ Där jag serverar på helgerna xD Men jag har aldrig sett showen, för vi äter och städar undertiden den pågår, så jag får passa på att kolla nu ju :P Haha..

Jaa, helgen är även över, jobbade på Hasses Lada både fredag och lördag, lite segt, men jag behöver ju alla pengar jag kan få, speciellt om jag ska fira nyår i Norge :D Stack även till The Tivoli i lördags och mötte upp Sören och Chrille efter att jag hade jobbat, för dem flyttade ju till Norge idag :(
Igår va det bara chill som gällde, stack hem till Jimmy i Mörarp och glodde på film, somnade kanske halv 4, sen vaknade man kl 12 typ av att hans mamma sa att det va frukost ^^ Helt död va man, men men, efter en jobbig helg får man lov att vara det :)


Ne, nu ska jag fortsätta titta, sen ska jag nog städa lite :P

Tjingeling ^^

"there are things that is overrated..
and you truly are one of them.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0