Pillevinken gästspelar

Idag är dagen då Pillevinken gets all access. Zarah tycker att jag ska skriva hennes blogg. I självaverket kommer det innfinna sig en massa smygreklam till min blogg i det här inlägget, alltför att komma upp i besökarantal... se så in och läs min med ;)

Idag gör Zarah inte mycket, hon ska på bio ikväll och innan det så ska hon hämta ett par öronhänge innan jag säljer dom på ebay till lägstbjudande. Vi kan börja på 5 dollar... Zarahs kära ford dog 5 gånger igår under körning. Men Zarah lilla den startar igen så vad är problemet *skratt*. Oki då jag ska ta en titt på den när jag är ledig när jag nu är det nästa gång. Innan så var jag lite snäll och påpekade att jag skulle till solariet, något som Zarah är väldigt oduktig på att göra. Här var man snäll och påpekade detta men nä då kunde hon inte följa med pga snoken hon har på magen, illa det här.
Zarah glöm nu inte prata med tatueraren va va va? Jag vill ju ha min lilla drake...

Nä tack hej

pillevinken.blogg.se

pillevinken.blogg.se

pillevinken.blogg.se

Och för er som missade det

pillevinken.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0