Alla hjärtans dag !

Alla hjärtans dag nu.. Årets mest överskattande dag !
Den får en bara till att få ångest !

Alla som har en partner kan visa sin kärlek till den vilken jävla dag som helst, när som helst och hur som helst.. Varför just på alla hjärtans dag? Varför ska det finnas en dag som får alla ensamma att må dåligt?
Det ända dem hör runt omkring sej är typ "Ååh, alla hjärtans dag, jag vet inte vad jag ska hitta på mej min pojkvän/flickvän, jag vet inte vad jag ska ge min pojkvän/flickvän, jag vet inte vad jag ska laga för fin middag till min pojkvän/flickvän" Nee, men vafan, va glad att du har nån att dela grejor med iaf.. Sluta tänka på såna småbagateller..
Tänka på alla ensamma stackare som inte har nån att dela nåt med.. Dem kan inte änns undra vad dem ska ge eller få av/till nån.. Alla tänker säkert nu "Men vafan, vad glad att du slipper tänka på sånt jobbigt" Men så är inte fallat.. Fallet är att man mår dåligt över att få sitta och lyssna på hur folk planerar sin alla hjärtans dag.. Precis som att det verkligen skulle vara nåt speciellt.. Det är en vanlig jävla torsdag för guds skull.. Spendera den med din partner som du brukar göra en vardag.. Varför göra en så stor grej av allt?
Jag skriver inte så nu bara för att jag e singel.. Utan för att jag har ALLTID tyckt att Alla hjärtans dag har varit överskattad.. Även när jag har haft pojkvän på denna dag..
Jag menar visst att man ska spendera dagen med sin partner, det förstår jag med, det gjorde jag.. Men varför göra allt så komplicerat? Va nöjd med det du har och ta vara på det.. Sluta tänka på allt avancerat kring er förhållande.. Det blir inte bättre för att ni går och köper blommor och choklad och presenter.. Ni kan ju inte bli mer omtyckta än vad ni redan är lixom..
Men om ni nu verkligen ska göra allt avancerat bara för att det är alla hjärtans dag så kan ni väll hålla det för er själva? Eller iaf tänka er för 2 ggr innan ni yttrar er om det för att ni kanske säger det till en person som är ensam.. Det skär i hjärtat på den som verkligen längtar efter någon..

Faan vad jag tycker denna dagen är överskattad..
Helt sjukt att man inte kan skippa denna dagen.. Man kan visa kärlek vilken jävla dag som helst på hela året..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jodå, är ju sambo och billesholmare nu för tiden, så det går bara jättebra :)

2008-02-14 @ 12:36:19
URL: http://silverregn.blogg.se
Postat av: Emma

Jadå, vi är fortfarande tillsammans. Får hund om två veckor och allt :) Vi bor på nygatan. Nej nej, jag pluggar :)

2008-02-15 @ 08:13:39
URL: http://silverregn.blogg.se
Postat av: Emma

Just nu läser jag bara upp mina betyg, sen ska jag in på högskola. Men har inte riktigt bestämt mig för vad jag vill läsa än, velig som jag är, hehe. Jobbar du på båt, eller?

2008-02-15 @ 12:13:54
URL: http://silverregn.blogg.se
Postat av: Emma

Äeh, ett jobb är ett jobb :)

2008-02-15 @ 13:04:57
URL: http://silverregn.blogg.se
Postat av: Anonym

Fan, din blogg är helt sjukt rolig!
Har aldrig haft så kul åt en människa förr än vad jag har nu, du är verkligen kanontragisk fan!
Klagar på ovesäntligheter, som alla hjärtans dag.

Hahahha, keep it up!
Du gör min dag varenda fikarast med dina inlägg!

2008-02-19 @ 00:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0