don't you see..

Vatt och solat precis.. Skönt som fan måste jag säga :P
Måste sola minst 2 ggr till innan måndag, för sen ska jag fylla i mina tattoos.. Och då kan jagh inte sola på typ en månad eller nåt.. Nog moget ju.. Men nu är jag ju brun så det räcker ett tag fram över ;) Haha..
Sen när tatueringarna har läkt ska jag börja sola igen tills nästa tattoo kommer ;) Haha..


Igår på jobb fick jag och Marie oss ett gott skratt :P
Niklas som jobbar på laken, "stationen" bredvid vår sa nåt väldigt passande :P
Han sprutade vatten på mej förra veckan, så gav jag igen igår.. Så har han en vattenslag på din plats och vi en på vår..
Så fick han för sej att han skulle spruta med våran vattenslang..
Zarah: Nej för fan, inte våran slang, du har en egen att använda..
Niklas: Haha jaa, men den får jag ju inte använda här fattar du väll..
Zarah stod då som ett stort frågeteckan innan hon fattade och Marie asgarvade..
Tillslut fattade ju jag och började asgarva jag med :P Det va roligt när man va där och hörde det :P


Nu ska jag faktist ställa mej och diska, sen ska jag duscha, sen åka till jobb :P


"Sometimes you don't get what you wish for, but sometimes you get even more.."

158 dagar kvar till Magaluf..

Kommentarer
Postat av: Emma

Titta vem jag hittade ;D

2008-02-12 @ 14:40:32
URL: http://silverregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0