How was it like then ?

Jaha, då landade man här igen.. Inget bättre för sej :P
Har inte här såmycket sen sist jag skrev här, vilket var innan idag dock :P

Stack ut till pappa innan jag började jobba.. Hade på mina bruna linser.. Så frågade honom om jag inte va fin, så frågade den idioten mej, Vadå, håret eller? Nee, pappa, jag brukar inte ha bruna ögon.. Brunar du inte? svarade han då.. Ja, jag vet väll inte, jag kollar inte på dina ögon.. Det va vad jag fick till svar från honom..
Och uppmärksamma då att sist jag hade blåa linser fick jag svaret "Men vadå, har inte du alltid haft blåa ögon?" Nej pappa, det är din son som har blåa ögon..

Alla på jobb såg iaf skillnaden :) Tur att nån gör det :) Köhler med :) Han tyckte att det va obehagligt att se mej i en annan ögonfärg när man va van att se mej i gröna ögon :P


Jobbade till halv 12 idag/inatt.. Efter det stack man ner till Sams bar och sa hejdå till Rifve, Köhler och grabbarna, dem man kände förstås :P Där finns ju dock en grabb som är sjukt jävla söt asså.. Men det förblir min lilla hemlighet ner till graven om vem den personen är.. Ingen mer än jag som ska veta..
Iaf.. Snackade lite med Rifve och Köhler innan dem skulle sticka till Holland.. Bestämde att om inte Köhler har förfest på fredag så ska Rifve ha det :) Så det fixade sej iaf :) Nu får ni fan se till att hålla det med ;)
Ha så kul i Holland grabbar så hörs och ses vi när ni kommer hem :)


Sitter och väntar på Musen och Jonas nu som ska komma och hämta mej, sen ska vi kolla på Boggyman eller hur det stavas :P Haha.. Skitsamma, den verkar läskig iaf :) Sen ska man sova själv efter det.. Jag tror att jag kommer att dööööö... :/ Skitsamma, grabben är söt ändå ;)


"I really need someone to lean my head on.. I wish that would be you"

Kommentarer
Postat av: Emma

Absolut! Allt bra?

2008-02-13 @ 08:23:14
URL: http://silverregn.blogg.se
Postat av: Emma

Tja, vad kan jag säga? Livet leker :) hur går det med kärleken och livet för övrigt? Puss

2008-02-13 @ 16:06:22
URL: http://silverregn.blogg.se
Postat av: Anonym

Ojoj, du har hängt med dom stora grabbarna.
Förstår att du måste skriva om det, du är väl stolt som fan att få känna farligt folk?

Vilken pajas du är!

2008-02-19 @ 00:47:12
Postat av: Anonym

Du måste vara en mycket förvirrad och naiv person som inte vet mycket om livet. Du skriver som om du var 14 år gammal. dom är inte farliga eller häftiga på något sätt dom är bara så patetiska. Dom har kommit in på fel fot i livet, hoppas du förstår det någongång också.... Och nej jag är inte Angelica... Puss hej

2008-04-02 @ 19:22:36
Postat av: Anonym

Varför skriver du Rifve, varför skriver du inte Jonas? Är det för att om du skriver det så vet ingen vem han är?

2008-04-02 @ 19:23:54
Postat av: Anonym

grabb? du e sjuk i huvudet lilla flicka

2008-04-02 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0