I just saw your face !

That makes me want to be with you for a while..

Jobbade igår (söndag) som vanligt, 3dje helgen i rad, tror jag börjar bli arbetsnarkoman :P Precis som min Far :P Men det är ju så, Jag är ju pappas lilla flicka ;) Hehe..
Efter det stack man hem till Musen och kollade på Bee movie :P Rätt rolig faktist, fast Alvin och gänget är lätt den bästa :D Sen sov jag där, vaknade halv 10, för att jag skulle iväg, tyckte ju att Musen skulle med, så jag va nog lite jobbig mot honom :P Haha.. Men han blidde inte arg på mej iaf :D Tur va väll det :P
Sen gjorde man dem ärendena man skulle, stack hem, såg att linserna hade kommit, stack och hämtade dem, så nu har jag Bruna och Blåa ögon istället för GrönBruna :P
Nu väntar jag på att mamma ska komma :) Sen ska hon köra mej till Jobb och lämna mat till mej, min mamma är bara för snäll :D:D

Träffade mitt lilla Hjärta Linus i lördags :D Mega roligt, som jag har saknat dej hjärtat :)
Du är en av dem bästa :) We will forever be friends :)


Skulle egentligen solat idag, men nee, det sket sej, för Zarah pallade ju inte gå dit :P Även om jag va halv-vägs när jag hämtade ut mina linser ;) Haha.. Latmask jag är :P



Satt och tittade i tidingar igår på jobb, på modesidorna.. Jag fattar inte hur dem kan kalla det mode, kläderna är ju hur mega fula som helst. Jag skulle ALDRIG få för mej att änns testa kläderna.. Fast sen å andra sidan, det är ju mej vi snackar om :P Haha.. Men iaf, tillbax till poängen, vem betelar så mycket för så fula kläder? Joo, såna märkesbögar, bara för att där står Dolce Gabbana, eller nåt annat jävla märke på dem.. Seriöst, blir ni förblindade av märket så att ni inte ser hur kläderna ser ut? :/ Det är fan illa..

Nee, nu har jag fått skriva av mej lite om det, kändes ganska bra.. Fast jag vet att det finns personer som sitter och tänker nu "Jävla tönt, du kan fan ingenting om mode.." Nee, kanske inte, för jag vill INTE kunna nåt.. Varför vara som alla andra lixom? :/ Det kommer man ju inte långt med..


Nu ska jag ringa min mamma och kolla om hon kommer, sen ska jag göra vid mej och sticka till jobb :)
I hope you enjoy reading my shit ;)


159 dagar till Magaluf :) Det börjar närma sej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0