it really does hurt..

Helgen var väll ok.. Hade kul i fredags :) Dock hände lite otrevligheter på natten, men vafan, det gick ju bra tillslut :)
Nån tog isönder min Burberry parfym inne på Crom :( Mega ledsen blev jag :( Men jag har ju iofs en till :)

Lördagen tog jag det bara lugnt hemma hos Musen eftersom att jag skulle jobba på söndagen.. Och söndagen jobbade jag, sen spenderade jag kvällen hemma hos Musen med honom och Jonas :) Mycket trevligt sällskap :)


Idag har jag bara jobbat, sen vatt med Kerstin hos min Tatuerare och kollat på när hon tatuerade sej :P Mycket fint måste jag säga :) Och snart ska jag hem till Musen och kolla på Alvin och gänget som han har laddat ner till MEJ :D:D
Tackar tackar får jag väll säga då ;D hihi..


Förövrigt har det inte hänt såmycket.. Jag trivs i min brors lägenhet, så vi får ju se hur länge jag tänker stanna här..
Annars tycker jag att allt står helt stilla igen, i färgerna svart och vitt.. Inte så kul, men jag överlever nog..



166 dagar kvar till Magalug Anna :D
And the off we go ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0