Måste bara säga detta..

Angelica, du är fan tragisk som inte vågar skriva att kommentarerna är från dej xD
Trodde du inte att jag skulle fatta det eller? :P
Men du, det är klar att jag är stolt över att jag hänger med grabbarna ;) Jag umgås lixom inte med dem för att jag trivs i deras sällskap xD Absolut inte.. Det är bara för att kunna skryta lixom ;D Absolut xD

Du vet absolut ingenting alls, så du borde verkligen hålla din mun stängd..
Du fattar verkligen inte hur illa omtyckt du är.. av
ALLA typ..
Det är nästan sorgligt asså !



HIF förlorade mot PSV idag, synd faktist :(
Men det va fan värt att stå i kylan ett tag :D

Kommentarer
Postat av: Sessan

Va äre för jävla korkad brudjävel som kommenterar dina inlägg? :S Nita henne från mig :)

Snart Magaluf :) Pusspuss

2008-02-22 @ 19:02:42
Postat av: Anonym

Precis, du vet själv inte ens hur folk snackar bakom din rygg.
Dumme fan!
\Inte Angelica denna gången.

2008-02-23 @ 02:59:59
Postat av: Skit du i det.

men väx upp för fan!
är du avundsjuk på Zarah eller?
annars hade du väl knappast brytt dig om att läsa hennes inlägg smarto.

2008-02-23 @ 15:38:03
Postat av: Anonym

Jodå, jag vill l'äsa patetiska fjortisbloggar fattar du väl... du förstår inte vad du gett dig in på lilla vän...

2008-04-03 @ 12:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0