Nothing like us !

Jaha, då har man vatt och tränat idag, kändes skitskönt faktist.. Fast imorrn kommer det nog inte kännas lika skönt dock.. Haha.. Men det gör inget.. Detta är iaf nåt jag ska hålla fast vid och fortsätta med :D Kit visade lite idag och så, så hon och jag ska börja träna tillsammans, fast det tråkiga är att jag bara kan träna varannan vecka, men det gör inget, det är träning iaf :)
Haha, jag och Kit fick frågan IDAG IGEN om vi var syskon :P Vi måste nog va lika ändå om man inte känner oss.. Men det är klart, nu har vi nästab börjat svara ja när folk frågar :P Haha.. Lite komiskt är det :P
Och Musen tyckte att det va helt sjukt att 2 personer kunde va så lika både utseende och beteende mässigt utan att änns vara släkt med varandra ;D Tihi..


Förövrigt så har jag skrivit i papperna till facket, så nu går jag med där oxå :P Känns bra som fan nu att allt börjar falla på plats :) Jobb, vännerna, familjen, allt.. Utom då denhär förbannade kärleken som jag för tillfället har lagt på hyllan, har ju inte tid med sånt trams nu.. Ska lägga ner min enegi på allt annat istället, på saker som faktiskt är värd min enerig :)

Nu ska jag duscha och så, sen ska jag vidare hem till Musen och kolla på film med honom och Jonas :)
Mycket trevligt sällskap måste jag säga :)


"They say that the hard way is the easy way in the end.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0