Oj, det va ett tag sen..

Haha, vissa människor är bra patetiska och omogna trots allt.. Tänker inte nämna några namn ÄN! Men det kommer så småning om, kan dock säga att det är en viss Tjej iaf :P Mega komisk är hon asså, tycker nästan synd om henne :D Haha.. Eller egentligen inte, men vi kan ju låssas iaf xD

Om folk nu tycker att jag klagar på onödiga grejor så tycker jag faktist att dem kan låta bli att läsa min blogg, det jag skriver är upp till mej att skriva, om jag vill klaga på smågrejor så låt mej göra det :) Det angår inte dej, det skadar inte dej, och framförallt, det handlar inte om dej, så varför änns bry sej att orka lägga ner energi på att änns kommentera mitt/mina inlägg? Jag kan nog nästan lista ut vem det är som har skrivit det oxå tror jag :P Din medicin kommer nån dag den med ska du se ;) Vänta bara ;D

Förövrigt har det inte hänt så mycket, festade i fredags, tog det lugnt i lördags och Umgicks med Rifve, Fredde, Anton, Nicklas och Lina i söndags :) Mycket roligt hade jag och Lina åt dessa nördar :D Haha.. "You are still a virgin in my eyes" HAHA, Lina, kommer du ihåg ? :P

Idag ska jag till körskolan och göra en av repetionerna innan min öppskrivning :) Känns rätt bra, känns som att jag kommer att ha mitt körkort till sommaren :D Mega gött är det :D
Sen efter det ska jag hem till Köhler, han bjuder ju på middag
(Makaroner och Falukorv måste tilläggas) :) Och så ska vi kolla på Sweeney Todd :D Rifve lär väll oxå dyka upp om han inte har somnat, han snackade om det innan iaf :D Tihi.. Ska bli trevligt att umgås med dem :) Träffar dock Rifve varje dag ändå eftersom att vi jobbar på samma jobb :P Haha..

150 dagar kvar till Magaluf! Dagarna räknas ner och jag och Anna kommer allt närmare :D

Nej, nu ska jag dricka kaffe, sen ska jag vidare till körskolan..


"Our deepest fear is not that we are inadequate..
Our deepest fear is that we are powerful beyond measure..
It is our light, not our darkness that most frightens us..
Your playing small does not serve the world..
There is nothing enlightened about shrinking so that other people won't feel insecure around you..
We are all meant to shine as children do..
It's not just in some of us; it is in everyone..
And as we let our own lights shine, we unconsciously give other people permission to do the same..
As we are liberated from our own fear, our presence automatically liberates others"

Kommentarer
Postat av: razorkajza

i remember.. dem var ju hel korkade : ) vi hade inte klarat av en hel dag med dem :/ inte jag iaf hahaha.

2008-02-21 @ 13:55:04
URL: http://razorkajza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0