Somebody once told me..

That you can be anywhere when your life begins..
When the future opens up infront of you..
And you may not even release it at first..
But it's all ready happening..


Helgen va helt lugn, helt underbart va det.. Träffade Nicke, min kusin, som jag inte har träffat på säkert ett år :) Mega kul va det, hans beteende har inte förändrats ett dugg mot mej :P Haha..
Lika odrägligt trevlig som vanligt of course :P
Sen igår så flyttade jag hem till föräldrarna igen, kändes rätt skönt faktist :) Saknat mina katter ju..


För övrigt har det inte hänt så mycket.. Mer än att jag kommer få uppskrivning snart om jag skärper mej :D
Därför ska jag till Körskolan imorrn och plugga innan jobb :D Sen är det fackmöte som gäller på jobb i en timme :(
Men de överlever jag :)

På lördag blir det nattbowling som gäller med Lina, Rifve, Nitton och kanske Paddy och några till :) Och det kommer nog bli Tura först :P Det kommer säkert att bli kulit :)
Synd bara att jag ska jobba kl 6 på söndag morgon, så jag kan inte följa med ut på kvällen efter Bowlingen :( Men det va som Rifve sa, vi får ta och hitta på nåt nästa helg oxå så att vi kan ta igen att jag inte kunde följa med ut, och det tycker jag lät som ett bra förslag :P



I still panic some times..
Forget to breathe..
But i know, i know there's something beautiful in me..
A beauty which you held up for me to see..
A strength that can never be taken away..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0