the part that will never be taken away..

It's you.. It has always been you..
You are the one that makes my heart
go slower and faster at the same time..



Jag trodde jag va över det.. Att det hade försvunnit.. Att känslorna va lagda åt sidan..
Men jag känner att det inte är så.. Jag kan inte bara låta det försvinna.. Jag vill inte..
Det gör ont i mej att känna såhär, men det är den ända sanningen, och jag vill inte att den ska försvinna..
Då kommer tillslut hela mitt liv bli baserat på en ända sort lögn..
Att det kan kännas bra att det kan gå månader utan att höra från dej är kanske fel.. Men när dagen väl kommer
som jag fruktar så, dagen då jag möter nåt som påminner så fruktansvärt om dej, det är då jag verkligen känner att det är äkta, när man tror att man har gett upp, fast när man blir påmind är hoppet starkare än någonsin..
Jag får andnöd och hjärtat hoppar över slag.. Då är det kärlek, inte sant? Men varför kommer tårarna?
Det är bara synd att du inte ser.. Inte förstår vad jag känner..
Men alltid när jag har bestämt mej, bestämt mej för att gå vidare, inte låta mej känns såhär, alltid när det känns som om jag är påväg, verkligen på god väg att släppa taget, då, då passar det att dyka upp, precis som att du känner det på dej, precis som att du inte vill att jag ska släppa det..

Ca 6 månader har gått snart, sen allt detta började..
Orden kommer snart komma, vare sej jag vill eller inte..
Jag kan snart inte hålla de inne mer..

Kommentarer
Postat av: räzorkajza

Killar suger ibland :/ Men vet du vad? Du kommer över det om det är meningen, eller hur?! Been there, done that. I helgen ska vi röja babe :D

2008-02-27 @ 08:49:09
Postat av: Zarah

Jaa, det är väll så, man kan ju hoppas iaf :D
Jaa, det ska vi ;) Fast att jag ska jobba på söndag :(

2008-02-27 @ 10:43:27
Postat av: Linkan

Men hjärtat då :( Det ordnar sig säkert.

2008-02-27 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0