What if I would die for you ?

Would you understand my feelings then ?

Gårdagen va helt OK :) Jobbade fram till halv 3.. Sen stack jag och Kit och solade, sen blev det Väla för våran del :P Där handlade vi nya stavar till tungorna :P Sen handlade Kit 2 tröjor och strumpor, sen käkade vi.. Väl hemma började jag må illa som fan, trodde verkligen att jag skulle kräka, så jag somnade en stund, vaknade, mådde fortfarande illa, fast inte så mycket.. Sen kom Musen och Jonas och hämade mej, hämtade upp Tommy på vägen sen hem till Musen och kollade på Blair Witch project, för jag har ju inte sett den innan.. Efter det stack bi ut på Spökrunda, det va rätt roligt faktist :P
Sen va man hemma vid halv 3 på natten eller nåt.. Då kom Ica hit en runda, Jävla fyllekaja det där, fast man fick ju trevligt sällskap ett tag iaf ;) Haha.. Myspys och sånt :P Sen va han tvungen att dra för han fick sms om att hans polare låg på sjukan :/


Idag ska man bara umgås med Kit och kanske några till om dem känner för det :) Ska laga lite mat och så, sen bara ta de lugnt :) Mycket trevligt tycker jag :)


"In a little, kinda scrowed up way, it's like we belong to each other..
It's like we have each other, even if we don't really have each other,
but we don't have anyone else ether..
It's kinda wierd, if you've never been in this situation, you can't really understand it..
But I like this feeling, it's not complicated at all.. It's just what it is, It's no feelings at all..
I really can get used to this, this whole not complicated thing.."


image23
 
The tears and the pain in my heart is real..
Can't you see what you've done to me ?
I can't believe you made me feel this way..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0