When the stars go blue !

Shiiiit, nu har jag fan vatt duktig :D
Städat hela lägenheten, dammsugat, torkat golven, diskat och sånt :D Känner mej kung ;)
Plus att jag har jobbat hela dagen.. Nog att jag har överskottsenergi :P Haha..
Som tur är kommer Stoffe sen så att jag kan ta ut lite på honom :D Haha, han kommer döda mej, för han är nog megatrött idag :P Iaf så ska vi softa och kolla på film, vet dock inte vilken än :/ Men det blir nog bra :P


Förövrigt händer det inte såmycket.. Bortsätt från att jag och Kit har tjaffsat lite, det tog en dag, sen blev det bra igen, vi kom ju på att vi kan inte klara oss utan varandra ,v)
För jag älskar min Kittie, hon är min andra halva som gör mej hel !
We are one flash, one breath, one life, ONE BLOOD !!


Nu ska jag tvätta och duscha :D
Sen ska jag leta upp en bra Kit-film :D Haha

"I never promised you a ray of light
I never promised there'd be sunshine everyday
I give you everything I have, the good, the bad
Why do you put me on a pedestal
I'm so up high that I can't see the ground below
So help me down you've got it wrong
I don't belong there"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0