Cotton-eye Joe !

Sitter på pappas dator nu, och ur Mammas dators högtalare kommer det Rednex musik för hela slanten ;D
Har ju då inte min dator just nu, den ska till min älskade bror som ska formatera om den, för det behövs verkligen :P
Min bror är så snäll så att han fixar det till mej ;D Får ju dock tillbax datorn imorrn igen :D

Nu sitter man här och väntar på att håret ska torka så att jag kan platta det och dricker Pisang Ambon :P
Smakar som banan-milkshake, fast det visste nog dem flesta redan ;D Haha.. Hur gott som helst ;D
Sen ska man ju då vidare in till Helsingborg och festa loss :D Börjar förfesta med Rifve och hans polare förhoppningsvis.. En viss Mr. Rifve har ju fått för sej att han ska supa mej under bordet.. haha.. Good luck with that Lixom ;D Sen bär det nog av till Crom, men det kan ju ändras, får se vad dem andra brudarna är sugna på ;D


Papperna från Magaluf kom ju igår, som alla vet som läser min blogg :P
Jag åker till Mallorca lördagen den 19 juli kl 16.15..
Sen åker jag från Mallorca lördagen den 2 augusti kl 20.00..
Ska betala första gången den 27 januari, andra gången den 2 maj och tredje gången vid ankomst till Magaluf :P
Nu känner man verkligen att det är på gång.. Fick även en fin liten bok och skolan och utbildningen :D
Me and Anna is gonna have a great time on Mallorca ;D

Nee, nu ska jag faktiskt inte sitta här mer.. Ska gå och göra mej i ordning ;D


"I can't pretend like it never happend..
All though, I don't wanna remember it..
It makes me fade away slowely"

Kommentarer
Postat av: Någon

Fan va kul det var att träffa dig idag :D

/ Hemlig beundrare :P:P:P:P:P

2008-01-20 @ 05:24:18
Postat av: kiss

UPPDATERA OFTARE!

2008-01-20 @ 21:30:04
URL: http://porrwanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0