Gifts and Curses !

Usch för mej, jag sköter inte detta som jag ska, det är ju nästan så Kit är bättre på det ;D Fast vi är nog egentligen lika dåliga på att skriva här ;D Haha
Vi får nog ta och Skärpa oss Kit, annars kommer jag känna mej urusel snart ;D Haha


Hmm, inte hänt så mycket faktist, kan ju iofs vara därför jag inte har skrivit? Nee, nu ljuger jag, det har hänt en hel del, fast såklart inget jag ska ta upp här, eller inte allt iaf ;D

Fick en liten deprissionsångest attack häromdagen bara, no big deal.. Eller joo, egentligen är det ju det..
Jag bara insåg det faktum att jag är Kims lillasyster, och att typ alla ser mej som det, och att det är nog nåt jag kommer att få dras med hela livet.. Känns så sorgligt på ett sätt.. Missuppfatta mej inte nu, jag älskar min bror, och jag är sjukt stolt över honom, han är den bästa man kan ha, skulle inte vilja ha honom på nåt annat sätt, men ibland är det bara så jobbigt.. Han känner alla, eller så känner alla honom, och såfort dem får reda på att jag är hans lillasyster så låter det nästan alltid, "Nee, det går inte, du är Kims syster, Nee, men gör inte så, du är Kims syster, eller Heeej, du är ju Kims syster" Alltid är det Kims syster, lixom jag menar Och? Vad spelar det för roll? Jag är ju fortfarande jag? Det personen jag alltid har varit? Jag gör ju det jag vill, det jag känner för, han har ju inte mer det att göra? Bara för att han är min bror betyder inte det att jag inte har mitt egna liv? Jag är såå trött att folk dömmer mej efter vem min bror är, dem hinner lixom inte lära känna mej som den personen jag är, för såfort jag säger att Kim är min bror, jaa, då sluter dem se mej som en helt vanlig tjej, för då är jag helt plötsligt bara hans lillasyster, inget annat.. Att gå och ha det i bakhuvudet får mej att må så sjukt dåligt, och det ända jag vill göra ibland är typ lägga mej ner och skrika och gråta, för att se om det kanske försvinner då.. Men det vet jag att det inte gör.. Det ända jag kan göra är väll att vänja mej vid det och försöka leva vidare..
Men Kim, i vilket fall som helst så ska du veta att Du är allt för mej, du är den jag ser upp till, Jag älskar dej Brorsan, från djupet av mitt hjärta, Du är absolut den bästa !

Nee, nu ska vi väll försöka vara lite Positivta, eller jaa, detta är ju dock lite roligt, jag säger ju vad jag tycker och tänker, det vet alla om som känner mej väl, och mitt ex är tillsammans med en brud som jag absolut inte gillar, och det säger jag, för hon är inte bra för honom, så hon är ju en gnutta lack på mej, men lixom HWO GIVES A FUCK lixom? Sure as hell not me ;D Iaf, tillbax till poängen som jag ska komma till, Hon ringer och skriker Blablabla.. Sen får jag ett meddelande av mitt ex, Jag vill inte ha med dej att göra längre.. Fine tänkte jag, inget jag förlorar på ändå :P Men nu kommer vi till det roliga va, att hennes Kompis har börjat skriva till mej, och jaa, jag berättade ju som det va att såfort Thomas har snackat med mej så har han sagt sånt som typ "Jag vet inte varför jag är tillsammans med Emelie, jag funderar på att göra slut och Jag tänker alltid på ditt och mitt förhållande och gämför det med mitt och Emelies, för vi hade det så jävla perfekt" typ.. Haha, och de berättade jag för hennes kompis, för han sitter och trycker ner mej, när han inte är ett dugg bättre, Skillnaden mellan oss där är att jag säger vad jag tycker och tänker, och står för vad jag säger, det gör ju tydligen inte han.. Jag skiter egentligen i vilket, men han är verkligen inte den killen jag lärde känna och va tillsammans med, och den han är idag vill jag absolut inte lära känna överhuvudtaget.. Behöver inte såna personer i mitt liv :P

Oj, vad mycket jag har skrivit denna gången.. Hmm, jag måste nog verkligen börja skriva lite oftare ;D
Aja, resten tar vi nån annan gång, detta va väll det vettigaste iaf ;D

Säger vi så.. Ha de bra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0