Here today, gone tomorrow !

Andra dagen man jobbar nu efter 14 dagars ledighet :) skönt som fan att bara tillbax på jobb, trist att gå hemma förlänge, fast det har inte vatt så kul eftersom att maskinen har stått still halva dagen igår och halva dagen idag :(
Men ja, det är ett bra litet tidsfördriv iaf :P
För mitt andra coola lilla tidsfördriv går ju inte riktigt som jag vill..

Aaah, jag orkar inte att det känns som om allt kommer att bli inväcklat nu, pallar verkligen inte.. Varför måste alla känna alla och umgås med varandra? Mega jobbigt.. Jag har iaf lovat mejsjälv att inte bli nåt samtalsämne bland det umgänget, varesej du gillar det eller inte, men det löftet har jag faktist tänk att hålla.. Snälla, gör mej inte till ett samtalsämne, för jag har för mycket respekt för vissa personer i det umgänget för att orka med det !

Förövrigt har jag inte så mycket att skriva mer än att jag har börjat ta upp min Körkortsteori igen, och på allvar denna gången :D Nu ska jag fan se till att ha mitt körkort till sommaren :D Attans bananer ;D Bra VISSST! ;D
Och sen ska jag köpa bilen jag har velat ha som förstabil i typ 2 år, och inget kommer att få mej på andra tankar, hur mycket ni än säger att det är en skitbil.. OPEL CALIBRA ! Perfekt snygg förstabil ;)
Fuck alla er som snackar skit om min älsklingsbil ;D


Everywhere I go
Everyone I meet
Every time I try to fall in love
They all wanna know why I'm so broken
Why am I so cold
Why I'm so hard inside.
Why am I scared
What am I afraid of
I don't even know
This story's never had an end
I've been waiting
I've been searching
I've been hoping
                                            <---- Good Charlotte - Predictable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0