I just want you close, where you can stay forever !

Denna helgen har vatt.. hmm.. som en bergodal-bana..
Fredagen va bra, sen va sjukt bra :) Började med att jag Träffade Anton :D Skit glad blev jag.. Har inte inte träffat honom på 11 månader.. Sen stack man hem, gjorde vid sej, sen blev det att man stack till Köhler och festade med Rifve, Lina, Köhler och några fler :) Sen blev det utgång, och sån stack man hem till Ica och sov där..

Lördagen va ju inte så rolig.. Va i Kims lägenhet, mega trött, sen åkte man hem.. Fick reda på att Gamlamormor hade blivit mega dålig.. Stack till Sjukhuset, fick reda på att hon svävade mellan liv och död.. Satt på sjukhuset i 2-2½ timme.. Stack ut, hade skit tråkigt.. Blev hämtat av Kit, stack till sjukhuset, fast dem skickade hem oss.. Stack hem till Kits mamma, fast det hjälpte inte så mycket..

Idag vaknade man, stack till Sjukhuset, fick bekräftat att jag har Urinvägsinflamation (för första gången i hela mitt liv), sen va jag och hälsade på Gamlamormor, det va bättre med henne.. Men risken finns fortfarande att hon blir sämre och går bort.. Så som sagt, denna helgen har haft mer negativt än positivt med sej..


Jobba hela veckan.. Ska bli rätt skönt.. Kunna tänka på nåt annat.. För just nu är där så många tankar i mitt huvud.. Jag vet inte var jag ska göra av alla och jag vet inte hur jag ska handtera dem..
Löning på fredag iaf.. Det ska bli skönt :)


"People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's ganna be alright "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0