I never promised there'll be sunshine every day

Sitter i lägenheten nu.. Hur skönt som helst, dock lite ensamt, men det gör inget :D
Dricker mitt kaffe i lugn och ro och ska nog snart gå och sola :D Sen är det typ bara jobbet som gäller..

På fredag är det fest, Visst Kit :) Sen är det bara att slappa på lördag, ska ju jobba kl 6 på söndag morgon :/
Men det löser sej nog ska ni se :P Sen är det ju bara att slappa efter jobbet, slutar ju hakv 3 så :)


Asså, jag känner att jag inte har så mycket att dela med mej mer än att jag har fått ett mail från Barskolan att delbetalning 1 är betald :D Så nu känner man verkligen att man ska :) Och Anna hade hittat 3 killar som oxå skulle med grupp 8 i sommar, och vet ni vad? Dem va tydligen från HBG :P Hahaha...


Ha de gött !!

171 dagar kvar till Magaluf :D

Kommentarer
Postat av: Anna panna

HAHA!
ellerhur, var är oddsen på det då :D
Hoppas dom är roliga iaf.
Pusspuss på dig :D

2008-01-30 @ 20:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0