Is everything gonna be allright ?

Jag trodde inte att nåt kunde förstöra min dag idag..
Allt började med att Ronny, Chefen på Findus skulle prata med mej, så jag traskade raka vägen in på hans kontor, där satt han tillsammans med Ingemar, en mycket trevlig prick den dära :P
Iaf, back to the point.. Satte mej på en stol och väntade på att dem skulle bli klara.. Sen frågade Ronny mej om jag trivdes och så, och det gör jag såklart, det vet ju alla som känner mej :D Och då sa han att han ville Anställa mej :D Och jag tackade ju 
JA direkt givetvis.. Så han ringde till min Chef och sa att han skulle stjäla mej från honom..
Jag blev hur mega glad som helst..
Trodde verkligen inte att nåt kunde förstöra min dag..
Men sen kom mamma hem från Jobb, och då kom bomben som fick hela min värld att rasa.. Min gamlamormor ligger inlag på sjukhuset för att hon svävade mellan liv och död i lördags, hon hade lunginflamation.. Och nu.. Nu har hon tydligen börjat så Alzheimers oxå.. Kan det bli värre? Jag menar, min gamlamormor är 85 år.. Har vatt hur frisk och pigg som helst, fram tills igår eller idag eller nåt.. Åååh, jag vet inte hur jag ska hantera detta? Jag har aldrig vatt med om nåt sånthär förut.. Jag önskar bara att det va en dröm som jag kan vakna upp från, men det är det inte :(


Nu är jag så sjukt trött att jag har ont i ögonen, men jag kan inte sova.. Sitter och väntar på det samtalet från sjukhuset där en röst säger genom telefonen att det är dags för oss att komma in, för gamlamormor håller på att ta sina sista andetag.. Aaaaah.. Tänk om det händer.. Vad gör jag då? :( Jag kommer få panik och andnöd och skit..


Jag har inte änns nåt positivt att skriva mer, mer än det med Jobbet..
ha de bra !

"Du har inte en aning, att jag tänker på dej precis just nu"      Gurli Jönsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0