I've got to Break free !

Va på sjukhuset innan med Brorsan och hälsade på Gamlamormor.. Hon börjar ju bli bättre.. Men hon har börjat se i syne och sånt.. Och så satt hon och berättade om grejorna.. Det va jobbigt att lyssna på, för man vet att det inte är sant, men man fick ju sitta och hålla god min och inte börja gråta.. Det va svårt, men det gick :)
När vi skulle gå sen, kramade vi henne och då började hon gråta lite.. Shit, det höll jag med på att göra då.. Jag vet inte om det bara va som hon va glad att jag och Kim kom tillsammans, bara jag och han, ingen annan, eller om det är som hon känner att slutet är nära.. Jag börjar nästam gråta bara jag tänker den tanken.. :(
Bortsätt från det så va hon hur pigg och glad som helst och hon skämtade och sånt :) Bra vissst :)


Och så ska man festa imorrn, känns skönt som fan, ska ju fira att jag har blivit anställd av Findus :D
För er som inte vet så va jag bara inhyrd på Fundus av Assist Bemanning innan, men nu har jag äntligen blivit Findus-anställd :D Känns gött som fan :D Så det ska man ju fira :D Sen får man ju hoppas att Ica på det Chef-jobbet som han va på intervju på i Tisdags :)
Lördagen ska man oxå festa på :D Varför vet jag inte, känns bara bra just nu, att kunna tänka på nåt annat för en gångs skull :) Sen så är det ju jobb som gäller på söndag halv 3 :/ Inte så kul, men det ger en extra pengar iaf :) Och det tackar jag inte nej till eftersom att Magaluf - resan är beställd och ska betalas :D

Förövrigt så flyttar jag nog in i min brors lägenhet minst en månad nästa vecka :) Så det är bara att börja packa alla sina kläder och viktiga grejor och flytta dit allting ;D Känns skönt som fan att man ska få komma hemifrån ett tag och kunna klara sej på egen hand och ha lite mer privatliv :) Inte för att mina föräldrar bryr sej så mycket om mitt privatliv, men ändå lixom.. Det är ju ändå skönt att få sköta allt själv i sin egen takt :)

176 dagar kvar till Magaluf Anna :D Detta känns asgött :D What a great thing to do ;D


"Remember, when i've turned around and walked away there is no way back..
It's up to you if you want me to stay och go, in any case, there is no way back"

Kommentarer
Postat av: Sessan

Det kommer bli asbra det här, lovar!
Lööööve ya darling (:

2008-01-25 @ 14:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0