Lördag och den 5 jan !

Då va denna helgen snart över.. Söndag imorrn och sen är det jobb som gäller igen :) Skönt som fan ska det bli att komma tillbax och ha nåt att fördröja dagarna med :) Och så trivs jag ju på mitt jobb, så man får ju hoppas på det bästa i längden :)

Gårdagen va väll hyffsad.. Umgicks med Kit typ nästan hela dagen :) Vi gjorde iofs inte så mycket vettigt.. Va hemma hos henne, sen va vi hos Taggen, sen skulle jag egentligen till Ica en runda, men det blidde inte så, så vi stack och käkade på max, sen stack jag hem och hon stack till Glenn :)

Imorse blev jag väckt halv 6 på morgonen av att en MEGAFULL Richard ringde och hade typ inte så mycket vettigt att säga :P Som typ alltid en lördag morgon halv 6 :P Somnade om, Vaknade halv 8 eller nåt för att en speciell Mr. Rifve skickade sms till mej :P Sen vaknade jag igen halv 11 för att min väckarklocka ringde :P Dags att gå upp :P
Ringde och väckte Kit, sen stack vi och kollade på Nyårssaluten i Helsingborg, mycket roligt att se :)
Bara för att Knattelagen var bättre än vissa vuxna lag ;) Typ Högaborg och så :P
Sen stack vi hem till Kit en runda, sen var jag med Johan en runda, sen stack jag till Ica, för er som inte vet så heter han Daniel, där blev det lite film, nån knasig film måste jag då tillägga.. Mycket sjuk film :P  sen skulle han iväg och jag skulle hem.. Då träffade jag Daniel Svensson, en gammal polare från Ekeby, så jag stack hem till honom och hans flickvän en runda, sen stack jag hem :P

Nu sitter jag här och har mega tråkigt.. Funderar på att sova, kommer inte på nåt mycket vettigare att göra..

Förövrigt, jaa, inte så mycket faktist, mer än att man har fått vissa påhopp från Ica :P Haha..
Han säger att det inte är påhopp, men jag säger att det är påhopp, och då är det påhopp ;)


Jag ska inte vara dej underlägsen mer, jag ska inte det, jag har bestämt mej, men sen bara ringer du igen, som alltid när jag har bestämt mej, det är precis som om du är typ synsk eller nåt.. Jag blir svag, det blir jag, helt underlägsen, kan du snälla sluta? Jag vill klara detta, att sluta tycka om dej så mycket som jag gör, jag vill, men du gör det så himla svårt.. Men jag vet att jag kan klara det, med lite hjälp bara, så kommer allt att gå bra, för jag vill verkligen det, du är en sjukt megabra vän, snälla, låt det vara så, vi får inte förstöra mer nu !
Jag tycker om dej av hela mitt hjärta, men det räcker inte till, så nu låter vi det vara !
I can't be with you, but i sure as hell can't be without you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0