Magaluf, What a great thing to do !

Jaa, nu är det bestämt, och ännu bättre, BESTÄLLT :D
Jag och Anna åker till Magaluf den 19 juli för att gå en 2 veckors bartenderkurs :D
Vi skulle gjort det förra året, men det blev inte av, för vi hade inte råd.. Men nu jävlar ska vi fan åka :D
Nu finns det ingen återvändo, Precis som om vi skulle vilja det lixom ;D Hell NO ! :D


Vissa människor är bra konstiga tycker jag.. Ena dagen är dem lixom, jaa, typ normala, andra dagen är dem typ helt off.. What's up with that? Och så säger dem en sak fast menar en annan, men dem kan typ aldrig säga vad dem menar, sen när man konfronterar dem får dem fucking tunghäfta.. Jag menar, Hallå, välkommen till Vuxen-världen, ta en kölapp, du kan kliva in nu ! Oj, det gick fort tyckte dem ! :/
Men jag menar, vi alla är ju vuxna, visa då det istället för att bete er som typ man gjorde när man va 14-15 år..
Aaaah, konstiga människor i denna världen ;D


Nu kommer snart KittieLicious hit och hämtar mej, för vi har ju faktist jobb att sköta med ;) Tro det eller ej ;D
Sen kommer jag snart få en inneboende här oxå, och gissa vem, jaa, exakt, Kit, rätt svar ;D Haha..
Jag hoppas att det kommer att gå bra.. Men vad sitter jag och säger? klart att det kommer gå bra ;D


"I saw the sign and it opened up my eyes, I saw the sign
How can a person like me care for you?
Why do I bother
When you're not the one for me?
How could a person like you bring me joy?
If you wanna leave
I won't beg you to stay
And if you gotta go, darling
Maybe it's better that way
I'm gonna be strong
I'm gonna do fine
Don't worry about this heart of mine
I saw the sign and it opened up my eyes, I saw the sign"

Kommentarer
Postat av: Sara ;D

vilken av skolorna blev d ?

2008-01-15 @ 21:22:07
URL: http://tinkyliiing.blogg.se
Postat av: Sesssaaaan (:

Men hej min nyblivande Magaluf alkolist :D
haha.
Kommer bli världens grej detta :D
Puss på dig.

2008-01-16 @ 18:49:53
Postat av: Sara ;D

då är d den andra

2008-01-17 @ 16:29:55
URL: http://tinkyliiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0