Me like you big time !

Jaa, då va man ute igår.. Jag och Bonnie såklart :) Träffade Rifve och några till inne på Stinsen, sen bar det iväg till Crom :) Där träffade man många man kände :P De va kulit :) Sen kom ju min mamma dit med efter att hon hade vatt på Sjökrona :) Det va kul att hon kom ju :) Skulle vara snäll och handlade en drink till henne, men så va hon därute, så jag drack upp den själv :P Men dem säger ju att det är tanken som räknas.. Bra visssst? ;)

Idag ska man ju Bowla med girlsen :) Sen blir det nog utgång efter det :P Denna helgen kommer vara tung, och så ska man jobba imorrn halv 3 :P Hahaha.. Men det ska inte bli lika hårt idag som det blev igår.. För fy fan vad jag skakar i hela kroppen :/ Men det går över, så de gör inget ;D


Förövrigt har jag nåt absolut skit bra att berätta :) Jag fick hans erkännande igår :) Han tycker om mej, och har gjort ett tag.. Han har aldrig sagt det innan för att jag är Kims syster och för att han tydligen är rädd för förhållande.. Men glad blev jag, och efter det så va han helt mysig, höll mig i handen och pussade mej mitt bland alla folk, det har han aldrig gjort innan.. Så de är framsteg :) Detta här har jag gått och väntat på sen i typ September månad lixom.. Tycker om honom som fan, och skulle kunna ta ner alla himlens stjärnor till honom om jag kunde.. Men det va som han sa, vi får ta de lugnt och se lite längre fram.. Men jag kan inte vänta hur länge som helst, jag har redan väntat och nästan levt celibat sen i september lixom.. Men jag vet att jag inte kommer att släppa taget i vilket fall som helst :/
Jag tycker om dej, du skulle bara veta hur mycket.. Det är nästan så jag snart kör en Kit-grej som hon gjorde på High Chaparral (endast Kit förstår vad jag menar).


"Maybe it is faith, maybe we are ment to be..
You have stolen my heart big time.. But I don't want it back..
I want you to have it, but can I have yours to?
I like you looong time, to long to let goo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0