Sunshine !

Att sitta hemma när alla andra jobbar är faktiskt inte så kul som många tror..
Man har ju absolut inget att göra, allt är trisst och tråkigt.. Och jag börjar ju inte jobba förän på måndag, den 7 januari :( Men det ska bli fett skönt att börja jobba igen, och ha nåt att fördröja dagarna med igen :P

Va på Väla igår med Kit och hennes mamma.. Va inne på Telenor, förklarade för dem att min telefon hade vatt inlämnad i 2 månader nu, så hon tog mitt telefon nr, sen gick hon och kollade, Joo visst hade min telefon kommit.. UPPMÄRKSAMMA ATT JAG INTE HADE FÅTT NÅT JÄVLA SMS OM ATT DEN VA KLAR!! tror ni man blir arg eller? Sen bytade jag ut den mot en annan, så nu har jag en Sony Ericsson W910i :P Efter det käkade vi, sen gick vi in på Gina Tricot, och där hittade jag och Kit 3 tröjor :P Fast bara 2 av dem va lika dana ;) Uppmärksamma annars att vi är experter på att handla lika dana kläder :P


Asså, jag förstår inte, jag har HUR MYCKET musik som helst på datorn, men nästan allt är ju bara skräp :/ 90 % av musiken är ju skräp :/ Att jag inte har tänkt på det innan, måste nog börja ränsa lite ;D Men sen är det ju det, man måste ha orken att göra det oxå :P Och det har nog inte lilla jag, fast det är klart, det hade vatt ett bra tidsfördriv :P

Kolla, ännu en dålig låt började spelas ur mina högtalare nu, gaaah, jag blir galen :/


En annan sak jag måste tillägga, nu känns det som om allt börjar gå åt rätt håll för en gångs skull, jag ska bli en självständig individ igen, inte vara beroende av någon annan är mej själv, och kanske lite KittieLicious :D
Men jaa, ni förstår säkert vad jag menar, man vill ju alltid ha det man inte kan få, och bara för att man vet att man absolut inte kan få det, så vill man ha det ännu mer, men nu är det slut på det :D
Jag ska inte vara dej underlägsen mer.. Så nu kan du hitta nån annan som vill vara det :D

Aaaah, ännu en dålig låt.. Det spelar ju ingen roll hur mycket man ändrar låt, så är det dålig musik som kommer efter igen ändå :/



Something tells me that this year is gonna be almost perfect :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0