Welcome 2oo8 !

Jaa, då va det den 1 januari 2oo8 :P
Gårdagen, jaa, den började ju med att jag vaknade upp hos Pontus och Patrik och kände absolut inte för att festa :/ Hmm, va skit trött och allt, men sen sov jag i 2½ timme när jag kom hem, sen va man ju på G igen ;)
Duschade hemma, sen stack man till Kit och gjorde vid sej :P Efter det stack vi hem till Musen :)
Mycket trevligt och man träffade folk som man inte träffa på as länge, sen träffade man en del nytt folk med :P
Roligt var det iaf :) Hade ganska låga förväntningar om jag ska va ärlig, så jag blev faktist glad när jag hade så roligt som jag hade :)


Vaknade hemma hos Tommy idag, kl typ 11, så ville jag inte väcka honom, så vaknade han kl 2 :P
Då va jag så röksugen så jag höll på att dö, men han orkade inte gå med mej ut, så jag kunde inte röka förän kl va kvart i 3 när min pappa kom och hämtade mej :P Tack Tommy, du är en riktigt latmask, och jag blev lidande ;)


Idag ska man bara ta de allmänt lugnt, jag väntar på att Kit ska ringa så att vi ska sticka hem till henne sen in till Helsingborg och fixa lite grejor :P haha.. Sen efter det ska jag bara va hemma och glo på film, även om man är ledig tills den 7 januari :P Haha..


Nee, nu ska jag gå och duscha :) Men jaa.. jag uppdaterar snart igen ;)


So long, honey baby
Where I'm bound, I can't tell
But goodbye's too good a word, babe
So I'll just say fare thee well
I ain't sayin' you treated me unkind
You could have done better but I don't mind
You just kinda wasted my precious time
But don't think twice, it's all right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0