Will you count me in?

Papperna från Barskolan kom idag :D Faan vad skönt det känns, nu vet man lixom att man verkligen ska dit.. Att dagarna bara räknas ner nu :) Jag menar, 6 månader går fort Vissst :)
Anna och jag är helt peppade :D Borde vi va nåt annat eller? ;) Haha, Skulle inte tro det :D



Jaha, då har man kommit hem från jobb nu.. Helt slut efter 4 dagars jobb, man är ju chef och grejor nu, iaf tills Jelica och Sylle kommer tillbax ;D Men är ledig imorrn iaf :D Känns såå jävla gött..
Men ska ju upp tidigt ändå :( Ta bussen kl 9 för att träffa Anton på Rönnowska.. Det va ju typ 11 månader sen man träffade honom pga vissa omständigheter.. Det får du inte göra om Anton, vi har saknat dej alldeles för mycket !
Efter det ska man ju sola, sen ska man hem, duscha, göra vid sej, sen ska man fan i mej festa järnet ;D
Det va ju ett tag sen.. Eller jaa, 3 veckor sen, men det är ju ändå länge :P


Haha, jag och kit är typ NOLIFE.COM :P Sitter och skriver låttexter till varandra när vi har typ megatråkigt :P
Men det gör inget, för vi har roligt iaf, sen att ingen annan fattar det, det är ju inte våra beskymmer ;D Haha..

We've got koka-kola vains, we don't know our names, bla bla bla bla bla bla..
We've got koka-kola vains, we don't use our brains, bla bla bla bla bla bla..

Dem som har gjort den låten har nog fan knarkat på riktigt ;D Haha..

Sen har vi ju då Kits favvolåt just nu där texten lyder:
Är livet långt? Går allting bra? Har Eskil snygg frisyr? Vi ska på picknick i Göteborg..
Är vädret fint? Tar Bajen guld? Är Ravelli bra i mål? Med mig har jag min picknick-korg..
Haha, så jävla knas den texten ;D

Nee, nu ska jag faktist sova, ska ju upp tidigt, sen ska jag orka med hela kvällen oxå :P
Men det brukar ju inte vara några problem ;D

183 dagar till Magaluf Mallorca !

Kommentarer
Postat av: razorkajza

min blogg är häftig

2008-01-18 @ 13:12:37
URL: http://razorkajza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0