You almost made me smile a bit..

Just nu sitter jag och skriver här, samtidigt som jag lägger in bilder i Bilddagbokej från Köhlers fest i fredag ;D
Sitter även och smsar lite med Mr. Rifve och Mr. Köhler :P


Får väll ta och gratulera Köhler oxå, han har ju fått jobb på Lime, och han jobbade sin första dag idag :)
Bra Viiisst? :) Tycker att du förtjänar detta jobbet :) Hoppas att det kommer att gå bra :)



Jag är fortfarande underlägsen dej, jag känner det.. Jag kände det i fredag när jag träffade dej ute.. Jag har inte träffat eller snackat med dej på snart en månad, så vet va ju kul att träffa dej, men deffinitivt inte bra :( Och det Mr. E berättade för mej gjorde ju inte saken ett dugg bättre :( Jag va nära att börja gråta.. Jag? gråta? Över en kille? HELL NO egentligen.. Men det va fan inte långt ifrån.. Jag har kanske gjort saker nu som du inte tycker om, men jag ångrar inte det.. Och jag skulle inte be om ursäkt för det heller, för det har jag ingen anledning att göra..
Jag tycker om dej, ända sedan första gången jag träffade dej.. Du har nåt speciellt som inte många andra har.. Nåt speciellt som jag fastnade för.. Snälla, förlåt mej, men jag kan inte styra mina känslor, jag kan inte styra dem bort från dej.. Även om jag skulle vilja det ibland, när allt känns så svårt..


"I try to figure out if it was faith.. If we were ment to meet each other..
I guess only the future can tell"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0