Always the same !

Sitter hemma hos Mikaela nu, har inte gjort för mycket idag, mer än att handla motorolja till bilen ;) Och sen bara spenderat hela dagen tillsammans med Mikaela :)

Veckan har varit soft, jobbat och så bara.. Va dock på Center Syd med Kit i tisdags.. Annars har jag inte gjort allt för mycket efter jobb..

Måste börja packa nu med, Åker ju om 6 dagar :D Fast jag har inte packat över huvudtaget, det känns så jobbigt att göra det.. Saker som måste tvättas och sånt.. Men jag måste ju göra det.. Jag kan ju inte gå runder naken därnere.. Haha..
Men kul ska det bli, få spendera 2 héla veckor med Anna, det va längesen sist..
Älskar verkligen den Tjejen :)

Nee, nu ska jag vara social mot Mikaela och kolla om hon behöver hjälp med maten :)

6 dagar kvar, sen bär det av till Mallorca och Magaluf :)

"Keep ya head up, because, even if everything seems to fall apart,
there will come a light in your life, A strength that will keep you going,
to help you see all the good things in life..
Be not afraid of greatness, everything is gonna change some day..
You just have to believe it yourself.."

Kommentarer
Postat av: Anna panna

Awww, du är söt du honey :D

Fredag ses vi, på lördag festar vi på Mallis :D haha

2008-07-15 @ 20:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0