easy come, easy go they say..

Klockan är nu kvart över 3 på natten och jag är inte änns trött.. Inte längre iaf.. Va trött när jag körde från stan, men inte nu längre.. Vad är det för fel? Måste ju sova..

3 dagar kvar, eller 2, klockan är ju över 12 :P Iaf.. Poängen är att jag FORTFARANDE inte har börjat packa än.. Hur bra är nu jag på en skala 1-10? 0 kanske? :P Men vafan, packa kan man göra dagen innan, för då hinner man inte packa ner allt onödigt som man inte behöver ha med sej för att man använder inte det ändå :P Dock så gnäller mamma lite för att jag inte har packat än, hon tycker att jag är en sån sista minuten människa som gör allt precis innan jag ska åka.. Men jag menar, det är lättast så, för då slipper man få resfeber (som en viss Anna har fått nu) :P Tycker det känns kanon att slippa känna av det :P Fast det smittar av sej lite när hon skriver överallt att hon har resfeber :P haha..
På fredag kommer hon :D Kulit ska det bli :D Saknar den tjejen så enormt grymt mycket så ni fattar inte.. Helt underbar är den människan, och tänk, jag får äran att spendera 2 hela veckor med henne på Mallis :P Hur underbart är nu inte det lixom? ;P

Jag saknar en viss närhet.. En viss beröring.. En viss värme.. Synd att allt slutade som det gjorde.. Men det va ju bäst så.. Iaf just nu.. Jag menar, tillochmed nu, när vi inte änns är tillsammans längre så bråkar vi.. Om såna små ovesäntliga grrjor, såna som man absolut inte ska bråka om.. Eller änns tjaffsa om..
Jag saknar honom, Varje dag saknar jag honom, ska inte ljuga.. Men jag kan inte bygga ett förhållande på en massa bråka.. Men han ska veta att han faktist är saknad.. Han får inte tro nåt annat..
Aldrig..

"Another day, another time and place..
We'll met another day..
Somewhere, someway..
It might be you and me.."

Kommentarer
Postat av: tobias

jag hoppas verkligen att du kommer ha de bra där nere... du säger att du saknar mig.... kan du inte säga de till mig fast att vi inte e tillsammans? vill bara en sak, o de e att de blir vi igen... de vet du... saknaden e stor... för stor...

2008-07-17 @ 11:04:19
URL: http://tobiaz.blogg.se/
Postat av: Hansson

Sova är fel :)

2008-07-17 @ 15:37:04
URL: http://lehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0