MAGALUF :D

Är ju i Magaluf nu som alla vet som läser min blogg :P Sitter på en Pub som heter E 4:an.. En svensk sådan, ägs av Gislaveds folk :) Sitter med Jocke, ska käka och sånt..
Fett varmt är här.. Tror jag håller på att dö, här är typ 40 grader varmt.. Men skit i det, jag är ju ändå sjuk, har haft feber och grejer, och så har jag en sån jävla hosta, men jag är inte ensam, typ alla som går kursen är jättesjuka.. :/

Men jag mår iaf bra annars.. Skit kul är här :P
Just det, jag har blivit rånad oxå.. Haha.. Jag, Jocke och Mari har blivut rånade.. Så går det när man nattbadar på Magaluf stranden :P haha..

Lägger upp några bilder som förskotts visning ;D
Kommer ju hem på lördag, så jag kan lägga upp fler då när jag har fått bilder från alla :D

Nu ska jag dra.. Håller på att svettas ihjäl på detta stället :/
Ha det..

        
        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0