Sometimes i wonder..

5 dagar kvar.. Bara 5 dagar, sen är jag på Mallorca..
Borta, långt borta från allt skit härhemma i Skåne.. Så jävla skönt ska det bli att komma bort.. Få göra det jag själv vill, vara mejsjälv till 110%, och bara äga min tid åt mejsjälv.. Och Anna såklart :)
Låter kanske lite själviskt.. Men jag har mina anledningar..
Härhemma har jag lite svårt att tänka på mejsjälv i första han, försöker vara alla till lags, försöker göra alla glad, utan att tänka på hur jag själv mår.. Kanske därför jag har rasat så mycket i vikt som jag har.. Jag tror det, men jag har bara mejsjälv att skylla, för att jag inte känner efter hur jag själv mår.. Men nu har jag äntligen börjat göra det.. Det känns verkligen bra, för mej själv.. Även om, tyvärr, andra mår dåligt över det..

Jag märkte det när jag såg att jag hade rasat nästan över 5 kg i vikt och väger alldeles för lite.. Jag började få skakningar i kroppen.. Då va det bara dax att börja tänka på vad som va bäst för mej.. Det gjorde ont, det gjorde det, ska inte ljuga, men det va värt det nu i efterhand.. Jag måste verkligen börja bli självständig..

När jag kommer hem från Magaluf ska allt vara annorlunda, jag ska vara annorlunda..
Jag ska fortfarande försöka vara alla till lags, men faktist tänka först och främst på mejsjälv..
Jag ska göra det jag själv vill, på mina egna villkor.. På mitt egna sätt..


"Maybe it's true, maybe i am changed.. I'm still searching for answers..
I'm walking on this raod alone.. No one by my side"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0