Fotbolls-EM 2008 !

Jaha, då spelade Sverige mot Spanien igår och förlorade med 2-1..
Dock ändå rätt bra med tanke på att det snackas om att Spanien är EMs hittills bästa lag tydligen.. Men jag menar, när Spanien gjorde 2-1 målet så stod Sveriges backar uppe vid mittlinjen på planen.. Jag menar, HALLÅ, Vafan gjorde ni där.. Där gör ni fan ingen nytta, jobba på era platset istället för att stå och glo.. Det är helt och hållet deras fel.. Inte Isakssons, Inte någon annans fel än Backarna själva..
Jaja, sålänge vi vinner mot Ryssland så gå vi förhoppningsvis vidare :) Så det är ju bra ändå :)

Idag ska jag bara va hemma och sen upp till Sara en runda :) Sitta och snacka lite och så..
Det är bara synd att det är sånthär skitväder ute.. Äkta svenskt sommarväder för fan.. Ge oss lite sol..
Jaja, skit samma, jag åker till Magaluf om en månad ändå :D:D

Nee, nu ska jag snart åka och handla.. Ha det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0