Fotbolls-EM, Körkort och Magaluf :D

Jaa, då va EM slut för detta året.. Och för alla er som säger att det är synd om Sverige, Fuck No, det är det inte.. Dem hade fan ett skitdåligt försvarsspel.. Dem satte sej själv i denna situationen.. Visst, jag ville oxå att dem skulle gå vidare, till 110%, men så som dem spelade igår så förtjänade dem knappt det.. Jaja, Bättre lycka nästa gång Sverige..
Nu får det bli Allsvenskan som gäller för resten av Sommaren.. Men det går lika bra :) Jag har bestämt att jag ska dra med mej Mikaela på HIF :D Hon som är från Kungsör :P Haha.. Blir nog bra :D

Klarade min Uppkörning igår med, Så nu är det bara att Tuta och köra för min del :) Min bil har ju stått och väntat på mej mega länge nu, så nu ska hon allt få jobba :) Känns skit bra att ha allt klart, en stor sten släppte från mitt bröst :)

För övrigt har det inte hänt så mycket, mer än att jag och Tobbe hade 3 månader igår :)
Och att det bara är 30 dagar kvar till Magaluf.. Hur underbart är nu inte det lixom? :P Jag och Anna ska röja på Grabbarna Grus i sommar :P

Nu ska jag bränna klart mina skivor, sen ska jag börja göra vid mej inför jobb :P
Middsommar imorrn föresten, Blir en lugn helg för mej, åka till Eket och fira med Familj och släkt :)

Peace Out!
Magaluf - 30 dagar kvar, See ya Suckers :P

Kommentarer
Postat av: Anna panna

Massa grattis till dig sötnöt :D

Synd vi inte kan cruisa på Magaluf då, inte för att vi hade varit nyktra nog ändå : hahahha

2008-06-19 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0